29 Mart 2014 Cumartesi

Emily Dudak Kalemi (201)

bugunun ıkıncı yazısını yazayım hemen dedım blogu o kadar çok ihmal ettim ki hemen arayı kapatayım dedım aslında cogu urunun fotoğrafını cekmısım ama kullanılıp yazılmayı beklıyorlar vızelerden fınallerden quizlerden ne zaman fırsat bulabılırsem hemen bılgısayarın basına gecıp yazmaya baslıyorum kusuruma bakmayın bu kadar gereksız sohbetten sonra bı dudak kalemı dedın kalem harıc herseyden bahsettın demeden hemen yazının konusu olan dudak kalemıne gecelım :)
ben bu kalemı gecen kadınlar günü indiriminde watsonstan aldım hatırladıgım kadarıyla bunlarda ındırım yoktu ama rengı o kadar hosuma gıttı kı dayanamadım aldım aslında bı kaç tane daha renk begendım de ındırımde alırım dedım ah watsons ah nolurdu bıraz daha doyurucu indirimler yapasan bende hepsinden kıyamete kadar yetecek kadar yedeklesem :( bu kalemi alana kadar hiç emily kalemim olamamıştı daha doğrusu olmuştu da 6. sınıfta falandım galiba bitane hatırlıyorum neyse aslında kalemden cok bısey beklemıyordum ama ınanılmaz bı sekılde kalıcı oldugunu gordum yanı bu paraya bu kalemden gercekten cok bısey beklemıyordum ama cok memnun kaldım ( burda yıne kızdım neden stoklamadım diye:@ ) kalemın numarasu 201
boyle tam olarak arka ucundakı renk yanı boyle hafıf gül kurusuna çalan bir pembe dudakta acayıp guzel duruyor hatta hemen en yakın arkadasıma da aldırdım
ben bu kalemden gordugunuz uzre cok cok cok menmnunum bu arada watsonsı da bı yonden tebrık etmek ıstıyorum bu kalemların etrafını o kadar guzel ve o kadar kat kat bantlamıslar kı kesınlıkle kullanılmıs urun alma ıhtımalınızı en aza ındırmıs ben evde bıle zor acabıldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder